پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205174
خبر ويژه براي پرسپوليس/شجاع را به پرسپوليس مي آورم
تاریخ انتشار : 1395/03/19 12:56:45
نمایش : 1399
حسين هدايتي به دنبال اين است تا شرايط حضور شجاع خليل زاده را نيز در پرسپوليس فراهم کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که طبق اعلام قبلي قرار است امروز سيدجلال حسيني مذاکرات نهايي خود را براي پوشيدن پيراهن پرسپوليس با مديران اين تيم انجام دهد، خبر ويژه مي تواند احتمال حضور شجاع خليل زاده در جمع سرخپوشان باشد.

 

حسين هدايتي که چند روزي از او خبري نبود و در ادامه با انتشار پستي دليل سکوت خود را عدم حضور در ايران اعلام کرده بود، به دنبال اين است تا شرايط شجاع خليل زاده براي حضور در پرسپوليس فراهم کند. خليل زاده که فصل گذشته را با توجه به خدمت سربازي در تراکتورسازي پشت سر گذاشته، 6 ماه ديگر از قراردادش با سپاهان باقي مانده است و به دنبال اين است تا با مذاکره با مسوولان اين تيم رضايتنامه اش را دريافت کند و به نظر مي رسد هدايتي براي تامين مبلغ مورد درخواست اين باشگاه براي صدور رضايت قول هايي داده است.

 

با اين شرايط با زوج احتمالي سيدجلال حسيني و شجاع خليل زاده پرسپوليس مي تواند فصل آينده اميدواري بيشتري براي موفقيت پيش روي خود ترسيم کند.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html